Hold

"..dan (ingatlah bahawa angkara) fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhan. ." .." (2:191)

March 3, 2011

Berubah ~ EdCoustic

Gambar Hiasan
Telinga ini sudah ingin bertukar selera pendengarannya.

Meski sukar mencari pengganti, namun lagu Opick, Mestica, dan beberapa lagi lagu yang biasa menjadi peneman sunyi kini sudah tidak begitu terkesan pada emosi hati.

Menggitari panel kekunci komputer riba, saya akhirnya menemukan keputusan untuk memuat turun sebilangan lagu yang akhirnya menjadi peneman setia sejak beberapa minggu kebelakangan ini.

Liriknya manis dan ringkas.

Dengarkan.



Gambar Hiasan
Klik untuk dengar/ muat turun
Berubahkah aku hanya bila ada sesuatu
Terus aku pulang pada sikap sebelum kuberubah
Hanya sekedar sesuatu tak berapa lamapun itu
Jarang kuterendap dalam sikap dimana kuberubah
Tuhan aku hanya manusia
Mudah berubah lagi dalam sekejap
Tuhan aku ingin berubah
Dan kubertahan dalam perubahanku


Mac, 3, 2011, One Stop Cente, Kampus Bandar.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...